JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Upp till bevis för Haid-Bondergaard i helgen
Moderator
Hästnyheter
Hemresan från tyska Neumünster blev dramatisk för Charlotte Haid-Bondergaard när lastbilen började brinna. Det hela fick ett lyckligt...
Hästnyheter
Världscuphelgen är igång i Tyskland. Det blev hemmaseger i Neumünsters Grand Prix genom Helen Langehanenberg med Damsey FRH och...
Hästnyheter
Första västeuropeiska världscupstarten på några år för Charlotte Haid Bondergaard och hästen Roberto des Frettes.
Det blev en godkänd...
Hästnyheter
Dalabördige ryttaren Charlotte Haid Bondergaard firade framgångar i Polen den gångna helgen.
Med elva världscuppoäng går hon upp som...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Dom dalmatinerna jag träffat på har varit väldigt vaktiga och varit svåra att ha lösa pga jaktinstinkten, kanske haft otur att träffat...
Grazing
9 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 261
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 856
Visningar: 180 513
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Ok Sparky är extremt snurrig och kan inte hoppa upp på saker. Men i morse kissade hon en lite större pöl än hon gjort innan i veckan...
Hoarfrost
24 minuter sedan
Svar: 1 141
Visningar: 60 072
Katt
Vi med egen gård/stall
Anläggning Då är jag nog inne lite på @sorbifolia s resonemang (även om jag personligen är ett fan av gruppboxar - tänker att alternativ två blir...
Blyger
27 minuter sedan
Liten svullnad över ländryggen
Hästvård Är svullnaden där sadeln normalt ligger på ryggen? Är hästen öm? Har du börjat släppa hästen på gräs?
animalasia
32 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 48
Vård
Bildtråd
Gnägg Försökte mocka hagen innan jag skulle motionera valacken. Det var bara att glömma. Han lät mig inte vara ifred en sekund. Han skulle...
Kristall10
Idag kl 10:02