Uppdatera vidare, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
En väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår :cry:

Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur :heart
 
En väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår :cry:

Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur :heart

Så fruktansvärt, jag beklagar förlusten :heart

Våra djur är fantastiska :love: när jag kom hem från Norge efter att pappa dött mötte Missia mig så fort jag körde in på gården och låg tätt intill mig hela natten. Hon hade aldrig gjort det innan :heart
 
En väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår :cry:

Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur :heart

Men så fruktansvärt, jag beklagar! Förstår att det måste kännas otroligt jobbigt att vara så långt bort.
Vet man vad som hände?

Tur du har dina fantastiska hundar! :heart
 
Ååååååååh, :banghead::banghead: Hjälp :confused:
Hunden jag har tittat på är av en ras som jag inte kan,dock vet jag vad jag gillar och jag ser ju exteriören själv,sen när jag fick bilderna kom det ett för mig oväntat + (som andra kallar djurplågeri)
Meeeeeeen,djuret har trimpäls och jag har ingen aning om ifall jag klarar det eller inte (ur allergisynpunkt)
Men om allt funkar hade damen varit perfekt för oss.
Så nu är min fråga (utan att ni vet rasen) får jag pm en av er som har rasen??
Om ja tryck på gilla knappen så ser jag om någon av er som har rasen har tryckt.

Inte rörigt alls :o:D
 
Ååååååååh, :banghead::banghead: Hjälp :confused:
Hunden jag har tittat på är av en ras som jag inte kan,dock vet jag vad jag gillar och jag ser ju exteriören själv,sen när jag fick bilderna kom det ett för mig oväntat + (som andra kallar djurplågeri)
Meeeeeeen,djuret har trimpäls och jag har ingen aning om ifall jag klarar det eller inte (ur allergisynpunkt)
Men om allt funkar hade damen varit perfekt för oss.
Så nu är min fråga (utan att ni vet rasen) får jag pm en av er som har rasen??
Om ja tryck på gilla knappen så ser jag om någon av er som har rasen har tryckt.

Inte rörigt alls :o:D

Fattar nada men tryckte på gilla :D
 
En väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår :cry:

Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur :heart

Beklagar Linnsan :heart
 
En väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår :cry:

Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur :heart
Beklagar sorgen :heart
Kvällen pappa gick bort vägrade lagotton lämna hand säng. Fick tvinga ut henne på en kissrunda och sen lade hon sig tillrätta mot hans ben igen och låg där de timmar han hade kvar.

Labben är fantastiskt på att läsa av mig och mitt mående. När jag mår som sämst är han vara nära, när det är illa men inte värst brukar han komma med nåt av sina gosedjur och lägga i mitt knä och titta på mig med en blick som säger "de här gör mig på bra humör matte".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp