Uppdaterat till explorer 7 vill ha 6an

Shaggy

Trådstartare
Min dator gick sönder för drygt en vecka sedan och jag lämnade in den. Vid inlämningen bad jag utryckligen om att de INTE skulle uppdatera explorer version eftersom jag avskyr den nya versionen. Trots detta har någon klåfingrig person gjort exakt detta.
Snälla hjälp mig hur får jag tillbaka mitt trevliga explorer 6

Sv: Uppdaterat till explorer 7 vill ha 6an

Tydligen så ska det räcka med att gå in i kontrollpanelen och ta bort det den vägen, Internet Explorer 6 ska automatiskt komma tillbaka när du startar om datorn efter detta.

Sen är det tydligen en säkerhetsfråga. IE7 är mycket säkrare än IE6, så på den fronten är det en nackdel att byta tillbaka men det är ju upp till dig vad du trivs med.

Varför inte köra Firefox som är en mycket bättre läsare som är lite mer lik IE6 än 7?

Jag har kört Firefox i.. jag vet inte hur många år, vad det gäller TS vet jag inte.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 562
Senast: qitis
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: Otherside
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 666
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 492
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka