Uppdatering av mina små valpar!

Bebben

Trådstartare
Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu, och utforskar vår lilla tomt, röjjer gärnet i vardagsrummet 3-4 ggr per dag och favoritsysselsättningen är att leta upp min sons strumpor och ha som kampleksak :cool:

Avon;
1243725066_resized.jpg


Alys;
1243725173_resized.jpg


Aldon;
1243725185_resized.jpg


Monster;
1243725120_resized.jpg


Här finns det massor av bilder också;
Fotoalbum

Jag önskar att jag hade kunnat behålla varenda en, dom är så underbara dessa valpar! :love: Men men, det blir fullt nog med att spara en känns det som. Och sen kommer ju ytterligare en valp hem i slutet av året också :angel:
 
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

Gud så söta. Önska jag hade råd med valp. :) Men får bli nästa sommar. :)
 
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

gaah jag vill ha! :love:

Kan du inte lägga Aldon i ett paket och adressera det till Norrköping? :angel:
 
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

Awh så underbara! Jag gick ju och föll pladask för den lille grabben utan svans! Vilken uppsyn! Såg nästan småtrulig ut ibland! Dom är bedååårande! (men jag ska inte ha en amstaffhane! ska inte ska inte ska inte)
 
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

Det förstår jag att du gjort, alla gör det! :love: Han är verkligen den sötaste valpen av dom alla, har en speciell uppsyn och ett milt temperament som gör att alla smälter ännu mer när dom träffar honom :)
 
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

Haha, den killen är inte stilla länge nog för att kunna bli instoppad i ett paket :angel: Han är sin pappa upp i dagen...
 
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

vet inte om jag behöver säga så mkt.
Dom är så underbara!
Och, Jag vill ha en Avon med en liten svans, trots skönhetsfel är han en riktig prins:)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Uppdatering av mina små valpar!

Jag hoppas verkligen ett han är såld då, så jag slipper sitta med TVÅ dryga 4 månaders valpar hemma ;) Jag ska ha kvar Alys i några veckor extra också, så det lär bli full fart här hemma ändå tror jag..

Jag hoppas dock på att kunna åka upp dit och ställa! Det beror lite på hur det går att ordna med barnvakt, boende etc - som alltid!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Till sina nya, underbara hem! Jag saknar dom massor, men är supernöjd med deras riktigt bra familjer, och är så glad över att jag...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Dom växer och växer, och blir roligare för varje dag som går. Dom har redan egna starka personligheter, och är underbart roliga att...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 495
Senast: Bebben
·
Z
Övr. Hund Jag skrev i en annan tråd ang. att avliva valpar innan, men jag skapar en ny tråd nu istället. Jag var i Kosova i sommras och hälsade...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 761
Senast: Zqathan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp