UPPDATERING HALT GOLDENVALP!!

fjolltroll

Trådstartare
Var i väg med min 10 månaders goldentik till veterinären i går och röntgade henne och fick det värsta tänkbara besked. Hon är helt kass i höfterna och det finns inget att göra annat än avlivning. Min lilla bebis.
 
Usch, vad tråkigt för er och för lilla vovven. :cry:

Jag skickar lite tröstkramar. Tänker på er.
 
Nä, usch vad tråkigt.
Lider med dig!
Har varit med i jobbet och tagit bort en nästan ettårig hund som också visade sig vara totalt hopplös i höfterna.
Var jättejobbigt, både för djurägarna (såklart!) men även att vara den som tar bort hunden.
 
Åh, vad tråkigt!!! Min familjs Golden dog plötsligt en vecka innan hon skulle bli 8 år. Lilla snuttan, jag vet hur du känner dig. Dom trodde att det kan ha varit en tumör som sprack på nått dumt ställe, tex vid hjärtat eller i huvudet. :cry:
 
:( tråkigt att höra , Vilken grad hade hon ?
Våran labbe har en C-höft A och B är bra. Men våran lever ett normalt liv :)
 
Jag vet inte vilken grad hon har, jag tyckte inte att det spelade nån roll att veta det enda jag vet är att det är så illa att hon måste avlivas.
 
Okej :( , Då måste det vart väldigt illa, * tröst kramar *
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 414
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 177
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 292
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
3 769
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp