Uppdateringstråd nr 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir så trött på hundägare! 😩 Assar blev påhoppad av 2 lösa hundar nu på kvällen var av den ena bet honom i benet så det blev ett sår, får väl tacka gudarna att det var den lilla hunden som bet honom och inte den stora så det blev inga jätteskador, Assar själv försökte "springa iväg" för han ville inte vara med i någon konflikt.
Ägaren skyllde på att det är något man får ta när man passerar ett stall, ska då nämna att vägen som går igenom stallet är en allmän väg så har inte direkt klampat in på någons privata egendom. 🙄
Anmäl eländet. Har ägaren den inställningen lär det ju hända igen...
 
Knäppa lilla Torsten med den lilla hjärnan. ;)

Han gick ut genom altandörren.Efter en stund hör jag ett förtvivlat skällande utanför. Då sitter han vid ytterdörren och är övergiven och desperat. Han kan inte ta sig in. Att gå tillbaka runt huset och komma tillbaka in genom altandörren föll honom inte in.
Han var utelåst! Så det så.
Lille plutt. :D
Låter ungefär som Ebrah, fast hon är mer för att lägga sig längst bort i soffan, komma på att hon vill ha klappar och då pipa för att hon är ensam och övergiven. Hon ser verkligen sååå olycklig ut :grin: Klappar henne aldrig när hon gör så, men hon försöker ändå! Knäppa hundar...
 
Blir så trött på hundägare! 😩 Assar blev påhoppad av 2 lösa hundar nu på kvällen var av den ena bet honom i benet så det blev ett sår, får väl tacka gudarna att det var den lilla hunden som bet honom och inte den stora så det blev inga jätteskador, Assar själv försökte "springa iväg" för han ville inte vara med i någon konflikt.
Ägaren skyllde på att det är något man får ta när man passerar ett stall, ska då nämna att vägen som går igenom stallet är en allmän väg så har inte direkt klampat in på någons privata egendom. 🙄

Anmäl :mad:

Stackars Assar :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 268
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Hellhound
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
604
Senast: Otherside
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 149
· Visningar
42 980
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp