Uppklassning...

mijan

Trådstartare
Är det någon som vet hur reglerna är för uppklassning? T.ex. hur man blir uppklassad från Msv och regionalt?

Vad jag har förstått så måste man ha koll på detta själv. Men vet man inte om reglerna är det svårt :angel:

Sv: Uppklassning...

Läsa TR går alltid.
Men jag kan säga som så att man inte kan bli uppklassad från regionalt.

Senast ändrad av en moderator:

Vad menar du med att du inte kan bli uppklassad från regionalt? Det finns ju poängbegränsningar där iaf...

Det kan man visst bil. Har två kompisar som är det. De får nu bara tävla nationellt. Men om det står i TR ska jag genast läsa!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: Mli
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 610
Senast: Mirtai
·
Dressyr Sadelkoll hos oss igår och det var som tur var inga större grejer utan behövdes bara justeras lite i stoppningen och "fluffas till"... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 929
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
568
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka