Uppklassning

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Svalan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 979
Sv: Uppklassning

haha jaa jag har kvalat helt! i bägge :D Duktiga pollen:D Juste jag har köpt en till polle:D

Jag vet ju att du köpt en till. Då e det bara att köra på lättklassen med honom ivår.

jaa men det kanake bara blir 3 lätta tävligar;) du ska se hans jävla trav och galopp:eek: och tölten blir bara bättre och bättre:D

Men då det nya systemet sätts in, hur blir det då? Kommer uppklassningar fortfarande vara det som gäller? Altså, har dom ens koll på vilka som har klassat upp sig eller ej i L-klass?

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Roheryn
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
783
Senast: Lillefrun
·
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka