JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Upprörda djurägare demonstrerade
Moderator
Dagbok
Nu kan vi radera veckan som varit och jag kommer inte få någon ursäkt eller personlig förklaring från arbetsförmedling, hur de kan vara...
Hästnyheter
Förra lördagen blev en lantbrukare uppringd av en ung man. Han krävde att hon skulle konvertera till veganismen och släppa lös sina...
Hästnyheter
En namninsamling under hashtaggen #visamlas har startats av djurägare för att förbjuda fyrverkerier. På kort tid har tusentals personer...
Hästnyheter
Nyårshelgen är en prövning för många djurägare. Raketer och smällare kan skrämma upp djuren rejält. ...
Källa / Läs mer...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är vi uaf anmälda till muddypaws I september igen, så blir o se om det går och lära Nisse att uppskatta vatten under sommaren :)
ii-ssa
20 minuter sedan
Svar: 1 220
Visningar: 72 719
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi kanske blir med en femmånaders valp om två veckor! :love: Det är egentligen en dålig tidpunkt pga jobb, men kan jag lyckas pussla...
Philosophia
36 minuter sedan
Svar: 851
Visningar: 60 102
Hund
Äldre hund, vilka sinnen påverkas och hur?
Hundhälsa Tror också att det är individuellt. Min corgi är 13 och verkar inte längre höra ett dyft. De andra sinnena är opåverkade såvitt jag kan...
Capybara
Idag kl 16:47
Svar: 3
Visningar: 114
Hund