uppsägningstid

Sv: uppsägningstid

Jag ar heller inget kontrakt och frågade igår om uppsägningstid, fick till svar att det inte var någon speciell uppsägningstid så jag flyttar i mitten av nästa månad och betalar halva hyran på båda ställena.

Just nu har jag ingen uppsägningstid = Har hästarna i vårat egna stall :banana:

Men tidigare har det varit allt i från 1-3 månader.
Och tyckte då att det var rätt okej.
Fast jag har ALLTID sett till att få stallplatser där man då bara behöver betala kallhyran och inget annat.

Jag har 1 mån uppsägning i mitt stall men undrade om det var någon skillnad på vem som sa upp?
Är det från det datum som h-gästen sagt upp sig te.x 9/1 blir det till den 9/2 + febr ut??

är det ok att sparka ut dig och hästen utan förvarning, det borde du ju tycka :smirk:

Liknande trådar

Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 399
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 666
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka