Uppsalaritten

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare carsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 4 274
Sv: Uppsalaritten

Om de håller sina platser något så när så ligger Rönningen bättre till än dalarna med en ryttare som passerade grind 2 på plats 16. Dalarnas sistaryttare passerade grind 2 på 24 plats. Men allt kan ju hända! Skånsta, Rönningen och dalarna har ju bara 3 ryttare kvar - det vill till att alla är gk i slutbesiktningen. Ingrid är klok som drar ner på tempot och försöker säkra sin lagplats! Händer det något vid slutbesikningen så kanske det är Växjö och Värmlands tur att hämta en medalj!

kan berätta att Maria Hagman- Eriksson är i mål och vinnare med Prylens Pepton. 2a i mål , 10 min efter kom Fanny Eriksson (ej bes ännu! ) 3a i mål var Beatrice Öberg (ej besiktat ännu) på 4 plats hittar vi annelie Eriksson (ej besiktat ännu)
tänkte bara fylla i fortsättningen efter grind 3
13 Birgit Glanander
14 Camilla Kvarnström
15 Karin knutsgård
16 Lars Thunander
17 Eva Mårgård
18 Sara Fredriksson
19 Kjell westerback
20 tonje Danielsson
21 Madeleine Mattson
sen har jag inte fått in resten ännu!

Spännande! Jag var tvungen att åka hemåt, så jag hann bara se vinnaren i T50 spurta in.

Tack alla för en oerhört inspirerande tävlingsdag, nu är jag ännu mer tävlingssugen. :D

Grattis Maria Hagman-Eriksson och Bassesonen Prylens Pepton
och
grattis Annelie Eriksson till placeringen med King Peak, inget dåligt jobb på två år

Grattis till Rönningens kör-ridklubb till guldmedaljen! Silver till dalarnas distansrittklubb brons till värmlands distansryttare!

Åå så roligt med lite rapporter om hur det har gått!! Och stort grattis till alla medaljvinnare!!!
Ska bli spännande att få se hela resultatlistan sen!!
/erika

Tipsar om att resultat och massa bilder redan finns på att hitta på Rönningens hemsida

Tillägg: Kan inte få upp resultaten.. kanske är min dator som är dum eller så kommer det väl..

Det är nog inte din dator. Jag får heller inte upp dom, eller så är båda våra datorer dumma. Ja, det där fixar dom nog snart. Den som väntar på nåt gott...:)

Jag får fram resultatet iaf!!! De kanske har fixat nått nu på morgonen

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
334
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 810
Senast: Kakis
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur