Uppsättning av man på tävling

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare suddis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 841
S

suddis

Hej! Funderar lite över en sak

Om man har en häst med väldigt mycket man som man ej vill klippa, kan man ha något annat än knoppar i manen? Typ göra en inbakad fläta? Så att man ändå ser halsen

Tacksam för svar!

Sv: Uppsättning av man på tävling

Japp, du kan ha en inbakad fläta som går längs med halsen. Jag tycker det är jätte fint :)

Inbakad fläta är jättefint men något annat som jag verkligen gillar är fiskenät :d

Fast då ser man iofs inte så mycket av halsen :angel:

Hopp eller dressyrtävling?

För på dressyrtävling måste du väl ha knoppar alt. inbakad fläta? :confused:

ja, det var dressyrtävling jag tänkte på! :)

Skönt att man kan ha inbakad fläta, et känns lite surt att klippa av hela manen bara för att ha knoppar (jag ska antagligen skaffa mig en haflinger, och jag tycker det är vackrast när dom har lång man!)

Tack för svaren!

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
382
Senast: misswilma
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 484
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck