Uppstallningskostnad tillbaka?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Masec 97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 935
M

Masec 97

Hej Bukisar!

En fråga till er då jag inte har nåt TR hemma... Står det nåt i TR om debitering/återbetalning av uppstallningsavgift vid strykning? Tydligen är det olika mellan klubbarna?

Sv: Uppstallningskostnad tillbaka?

Det brukar stå i proppen.

Oftast är det att man inte får tillbaka uppstallningskostnaden om de inte kan hyra ut den till någon annan.

det brukar framgå i proppen. oftast står det att man inte får tillbacka ddet. har ej TR här på jobbet så ja kan ej kolla...

Har inte Tr här men oftast får man inte tillbaka, om inte boxen kan hyras ut till någon annan.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 556
Senast: hhere
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 563
Senast: __sofia__
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 470
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 485
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka