Bukefalos 28 år!

BernT

Trådstartare
Har ett UPS-paket att hämta (trots att jag valde hemleverans...). Det står hämta senast 27/4, idag hinner jag inte och imorgon är utlämningsstället stängt. Visst betyder det väl att det ligger kvar hela 27/4? Så det borde va lugnt att hämta efter jobbet på måndag? Sjukt kort tid att hämta också, kom i torsdags och ska hämta senast måndag. 😬
 
Borde vara lugnt. Talar om egen erfarenhet och är sämst på att komma ihåg att hämta packet.

Men är det inte typ @Ramona som jobbat där? (Eller kommer jag ihåg fel?)
 
Ring utlämningsstället och fråga!

//hon som en gång i princip såg bakänden på lastbilen (DHL) som körde iväg med paketet vid 17-tiden den dag som var angivet som sista dagen att hämta det...
(det var skickat till "fel" utlämningsställe, det "vanliga" låg mellan hemma och jobbet och det andra åt helt fel håll. och med tanke på hur mkt jag jobbade just då fanns ingen tid över att åka åt andra hållet)
 
Ring utlämningsstället och fråga!

//hon som en gång i princip såg bakänden på lastbilen (DHL) som körde iväg med paketet vid 17-tiden den dag som var angivet som sista dagen att hämta det...
(det var skickat till "fel" utlämningsställe, det "vanliga" låg mellan hemma och jobbet och det andra åt helt fel håll. och med tanke på hur mkt jag jobbade just då fanns ingen tid över att åka åt andra hållet)

Jag ska ringa ups när de öppnar på måndag och behövs det ringer jag butiken (de öppnar 10 först). Hade varit så surt att missa det. Men är lite grinig eftersom jag valde hemleverans av en anledning :/
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 805
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 016
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 401
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 905
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp