URL adress från pixbox

Lizzi

Trådstartare
Hej. Har just skaffat pixbox för att kunna lägga ut foton här på Buke, kopierade html adressen och klistrade in men bilden blev bara ett rött kryss i inlägget. vad gör jag för fel? Inställningen på bilden är privat men det är ju jag som kopierar dess adress. Hjälp emottages. :bow:

Senast ändrad:
Sv: URL adress från pixbox

När du har din bild upp. Klicka på meny och välj länka till den här bilden. Då kommer en sida med en annan URL-adress fram

Adressen i URL-fönstret när du har din bild uppe på pixbox är inte bildens adress utan adressen till den sida i albumet du just då tittar på. Det är därför du inte kan länka direkt till den adressen.

Tusen tack... Ska prova i morgon men din beskrivning va så bra så det fungerar nog. :bump: tack...

aha, trodde pix var nerlagt.. läste nu att de håller på att bygga upp det igen med nya ägare, intressant ^^

Liknande trådar

Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 440
Senast: lbb
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Hej! Jag beklagar om tråden ligger fel eller om jag på annat sätt klantat mej nu med denna tråd, men är ny på buke så ha lite... 2
Svar
23
· Visningar
2 899
Senast: jouhanna
·
Bukefalos Jag tänkte tipsa om hur ni (Gunnar) enkelt skulle kunna lägga in en funktion som tillåter medlemmarna att anonymt och utan inloggning...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka