USB eller Blåtandsmus?

MissFideli

Trådstartare
Har en USB-mus nu, men har precis lärt mig att det finns BlueTooth-varianter också.
Tycker den där pluppen som sitter i USB-kontakten är jobbig.

Nån som testat båda och har åsikter?

Sv: USB eller Blåtandsmus?

Undrar också över detta! Vore guld att slippa USB grejen och bara koppla musen via blåtand istället.

Sv: USB eller Blåtandsmus?

Jag har inte provat själv, men jag är väldigt inne på att köpa en då jag gärna skulle ha en mus till min laptop men samtidigt har så få usb portar att jag gärna slipper ta upp en av de för att kunna ha musen.

Hade den varit lite billigare hade jag haft en redan, men nu får det faktiskt vänta tills jag får lön. :p
Och om de har tagit hem några sådana här i stan.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
822
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 879
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31