ush vad fula!

Sv: ush vad fula!

Ja usch, vad har katten dragit in? :devil: Små råttpinkysar?
Fast ganska söta för att vara pinkysar ändå ;)

haha, men misse är inte så stor juh..;)
Så den kan nog inte få med sig större. hihi

Misse vaktar över sin skatt. *tss

Senast ändrad:

VAD är det för fult?:love:
Har aldrig sett nåt värre:eek:

(Seriöst, vad är det för godingar?)

/Syrsa

Vilka ruttna små kryp :devil:
(försöker intala mig själv att jag inte ska ha en till minipi:D)
:love::love::love:

Vilka ruttna små kryp :devil:
(försöker intala mig själv att jag inte ska ha en till minipi:D)
:love::love::love:

Javisst är dom ruttna! hehe
Och super duper fula och äckliga, skiter och pissar på mitt golv, leker med kattungarna och är alldeles bedårande.. NEJ jag menar ju FULA!...:D
Jag försöker intala mig själv att jag bannimej inte ska behålla tiken som är kvar i kullen.. Och plötsligt ibland går tankarna mystiskt över till att jag överväger att behålla hanen som avbokades istället. :D
Så, dom är fula fula fula och inte alls så bedårande och underbara som jag innerst inne vet att dom är.. :angel:

Minipinnar och en Bengal.

Det kan aldrig vara rättvist....

Nä, inte en bengal.. Tre sånna små... :o
Å nåra större... :p

Pappa till Pinnarna var på besök idag!
Han är verkligen super trevlig!!
Och gjorde inte en min när han plötsligt står i ett kök fullt med busiga vappisar och nyfikna katter. :D Han har aldrig sett så smått innan haha.
Och tog allt med ro, trots nyfikna missar och valpar som flängde runt bena på honom:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 650
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 696
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 437
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka