Utbetalning av föräldrapenning

Sv: Utbetalning av föräldrapenning

Du de där pappadagarna fick vi vänta på... Oj oj oj... De kom flera månader efteråt :o Jag ska hålla tummarna att ni får de snabbare!

Pappadagarna är inget vi räknar med att få snart, vi var idag och skrev under faderskapsintyget. Innan det har kommit in till FK tar det väl ett bra tag så där ligger vi lågt.

Du de där pappadagarna fick vi vänta på... Oj oj oj... De kom flera månader efteråt :o Jag ska hålla tummarna att ni får de snabbare!

WIEE!!! 31 ansökte vi imorgon får vi dem!! Och istället för fattigare är vi rikare ??? INte bara pga mannens övertid. Skumt :p Inte oss emot det hade blivit uppskjutna räkningar annars!

VI ansökte wabb dvs begärde pengarna den 31:e men pappadagarna först den 13:e nov! Men vi får ju allti en klump, baseras på samma % sats så kanske därför de kom snabbt?

Grattis till er med! Skönt när pengarna inte släpar efter, det blir som ett hål i plånboken då...

Tyvärr är mina pengar typ slut redan :angel: Idag drogs hyra, lån och CSN *blä* Ibland längtar jag efter att börja jobba igen så jag får en riktig lön.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
635
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 166
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
161
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Vår en månad gamla bebis har lite problem med magen. Han är väldigt gasig och har bekymmer med förstoppning. Vi ser på honom att han... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 010
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31