Utbetalningarna från STC

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Cambrie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 968

Cambrie

Trådstartare
Någon som har koll på dessa, kommer de före eller efter påsk den här månaden? Borde komma på skärtorsdagen va???

Sv: Utbetalningarna från STC

Ja, om de gör som "alla andra utbetalare" så borde de komma på skärtorsdag som är sista vardagen innan den 15:e..

Jag hoppas på det... Som studielåns tagande student som ska gå på GHS och mässan sitter det fint med lite extra pengar över påsk:angel:

Näe:o Efterssom alla mina pengar som jag fick i slutet av mars är slut nu på grund av alla resor med hästarna hit och dit så skulle jag definitivt behöva dem INNAN påsk i alla fall... Men jag hoppas att de kommer på torsdag :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Köpte en ansiktskräm med kort datum i november, sista dec -24 gick den ut. Det står inget datum på burken och det är en sån som man inte... 2
Svar
20
· Visningar
930
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 842
Senast: Bullen22
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka