Utbildning Katrineholm?

CodyB

Trådstartare
Har tidigare hittat en utbildning ungefär som equiterapeut i närheten av Katrineholm. Men nu kan jag inte hitta den vad jag än söker på.

Finns den inte kvar? Någon som vet? 😁
 
Har tidigare hittat en utbildning ungefär som equiterapeut i närheten av Katrineholm. Men nu kan jag inte hitta den vad jag än söker på.

Finns den inte kvar? Någon som vet? 😁
Om du tänker på Helmut Tscharnkes (stavning?!) utbildning som fanns i katrineholm så finns den inte kvar, tyvärr borta sen många år tillbaka.
 
Axelssons låg väl från början i Katrineholm ? Kanske är dem du tänker på de har ju kurser över landet dock fortfarande.

Helmut har som sagt inget sånt - han reser själv för mycket och är nästan aldrig hemma .
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 429
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
550
Senast: niardasp
·
Hästvård Jag har försökt hitta liknande trådar på forumet men hittar mest bara äldre trådar. Är intresserad av att veta hur användandet ser ut...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hej! Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär /...
Svar
8
· Visningar
672
Senast: Spyro192
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp