Utbildning/krav för barnridning?

Fliixey

Trådstartare
Tänkte kolla om någon har koll på vad som gäller om man vill åka runt för att ha barnridning alt ha barn hemma som kommer och rider som man tar betalt för? Måste man ha någon speciell utbildning? Finns de några krav eller regler? Har för mig att man måste ha utbildning för att få kalla de ridskola och de är därför de är många som kallar de "ridlekis" osv istället, eller har jag fel? Vill veta allt man behöver och kan ha nytta av att veta!

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 970
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 896
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 087
Senast: lilsan
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka