Utbrutna trådar o notiser, något funkar inte

vallhund

Trådstartare
Jag fick en notis om att jag fått svar på ett inlägg i den utbrutna tråden, när jag klickade på den insåg jag att där fanns flera sidor som jag inte läst o inte fått notiser om.
Gick ganska vilse innan jag kunde läsa ikapp inlägg som jag inte fått notiser om.
 
För mig fungerar det som det skall, vad jag vet. Vet inte vad det skulle kunna bero på att det inte fungerar för vissa.
 
Nu förtiden fungerar det utan problem. Tips till er som inte får notiser. Gå in o kicka på "Nytt" uppe till höger, när trådarna kommer upp så tryck på "besvarade" så kommer det upp alla trådar man bevakar eller skrivit i, dvs de med nya inlägg som man inte läst.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
50 793
Senast: Gunnar
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 229
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp