Utetäcke 50g, vilket?

Tinkywinky

Trådstartare
Hej! Har letat med ljus och lykta efter ett utetäcke med 50g fyllning i storlek 135 som inte är alltför dyrt, men har inte hittat något :meh: Det får inte vara för stort i fram och inte heller för långt på sidorna (allra helst ponnytäcken men känns ännu svårare att hitta). Någon som har tips på bra 50 g täcken och vart man kan hitta dom?

Jag hade Bucas (Irish turnout) med 50g foder till min fjordvalack med smal bog. Han hade iofs storlek 130cm om jag minns rätt, men det var ingen klänning på honom utan var lagom i sidorna. Jag var nöjd med dem, satt bra och höll tätt utan att kosta en halv månadslön.

Även jag har ett bucas irish turnout men mitt tar in massor med vatten, det läcker tom in i flanken och då är det aldrig tvättat och använt kanske 10 gånger. Rekommenderar hellre horsewares billigare modeller.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 074
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur