Utfodra hinknissar

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare zahleka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 999
Sv: Utfodra hinknissar

En termos med kaffe.

Det är ungefär vad mina hinner med. Men det brukar ligga godis och kakor i bilen.

Tips på superb hinknissemat mottages tacksamt :bump:

Snabbaste som inte kräver verktyg:
En påse tunnbröd och en tub räkost: Kläm ut ost, rulla ihop, ät!

Gurkbitar (5cm "slantar")
Kall kotlett
Muffins
Morötter (!!!)
Pastasallad
20kr till en varmkorv :rofl:

Mackor. Får bli "snabbmackor" 1 påse bröd och 1 tub mjukost. Varför bre mackor som ändå riskerar att bli med hem. Nissarna är ju lite små i maten :angel:.
Drickyoghurt.
Risifrutti.
Kaffe.
Vatten.
Läsk. Fast den glömde jag hemma sist...
Godis.
Äpplen.
Pengar till mer mat om den medhavda skulle ta slut.
Hett vatten, tepåsar och kaffe pulver.

/Linnea

Som hinknisse brukar jag få överleva på medtagna kakor och eventuellt någon varmkorv som jag köpt. :angel:

Nej, skämt å sido så är det allra bästa tipset att dela upp ryttarmat och hinknissemat för sig, så att man som hinknisse vågar äta, utan risk för att äta upp ryttarens mat. En mätt hinknisse är en glad hinknisse och en glad hinknisse vill alla ha. :)

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: AbCdE
·
Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Blyger
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·
Fritid Nästa helg ska jag och snart 8-åriga dottern till Malmö för att gå på konsert. Har ni några tips på andra aktiviteter som är passande...
Svar
0
· Visningar
165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka