Utländsk bluffköpare?

Sv: Utländsk bluffköpare?

Kanske inte relevant men jag blev också kontaktad av utlänska köpare och man undrar ju... t.ex det mailet jag fick var skrivet i CAPS LOCK och kändes lite underligt. nämde bl.a att han skulle betala med PayPal osv...
 
Sv: Utländsk bluffköpare?

Jag har fått precis samma mail!
fler gånger om, tror jag fått 4 eller 5st sånna mail.
jag svarar inte på dom utan totalt ignorerar ^^
 
Sv: Utländsk bluffköpare?

Dessa mail ska man inte svara på. Jag fick ett liknande mail för ca en vecka sedan men jag svarade inte, förstod att det var bluff. De har gått ut med varningar på hästnet om denna person, att man inte ska svara för att det är en hacker.
 
Sv: Utländsk bluffköpare?

Jag fick ett sånt mail! Hade en skogsmulle till salu för 6000! Svarade aldrig på det. Det skriker bluff tycker jag!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Företag We are located on the north side of Lake Balaton. Surrounded by hills and vineyards, we have access to excellent trails and even better...
Svar
0
· Visningar
305
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp