utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Detta finns (BILLIGT!) på tradera just nu!

18377946_1.jpg

jag har ju redan visat dom för bara nån sida sen :p

Vad tycker alla förgglada bukisar om att jag ska byta dress till en ROSA? :p Har just nu en blå ganska trist sak som jag har haft sen jag skaffade licens. Gillar marinblå och som tävlingsfärger är det jättensyggt. Kanske kommer det att se dumt ut med en rosa dress om man ska ha rött ludd mm men skit samma! Nån som har tips på hur den kan se ut?? Vart får jkag ta på en rosa jacka? :)

Oj vad många häftiga saker det finns. Varför har man inte massvis med pengar att lägga på sånt?
Själv har jag endast ett ljusrosa schabrak från hööks och en snobben & skrutten grimma med ludd i rosa och rosa grimskaft och rosa nylon flyweil. Kommer inskaffa rosa benlindor som jag hittat för 129 kr för 4 st.
Mamma säger att min flicka skämms. Men nej det gör hon inte hon är sååå söt i allt det! =)
Har även haft ljusrosa nack- & nosludd men det har försvunnnit. :cry:

Oh så sött, alldeles rosa <3 men visst vore det finare i lila ;) *host*

Har funderat länge över ett Shires-schabrak i ljuslila/lila/vit, är ju sååå snyggt! :) :love:

har det översta shabraket i tråkig blå med vit o svart.

har även beställt detta
746052.JPG

finns även i
746053.JPG

tänkte precis säga detsamma, vi har nästan läskigt lik smak för lila

lila klubben hur många lila fanatiker ärvi? *sträcker upp en hand-* fast lial till mej själv. nä fyyy

Är det inte lite väl självklart? ;) Jag har lila till mig själv också :p

Ja, lite läskigt är det allt...

Goooooddag allesammans! Nu är det dags för Starmartyr att visa vad hon hittat på eBay igen :smirk:

Top400.jpg

Jag vill också ha ett enhörningshorn till min häst... synd att han är brun :smirk:

redbluegold400.jpg

Sådana där medeltida tygerldekorationer, måste säga att de är rätt fina :D

3d523737.jpg

Sötigt pannband som dessutom inte har alltför mycket strass och glitter :p

fb_1_b.JPG

:love:

ett sånt där pannband borde man ju kunna göra själv utan större problem. jag har gjort ett vanligt sick-sackpannband i vinröd och svart, dessvärre är det gjort på ett ponnypannband så jag kan inte använda det på min häst :(
ska klä merlins pannband och nosgrimma i lila så snart jag orkat köpa banden jag behöver :)

Snälla du, kan du inte tala om hur man flätar...jag har glömt bort det..
En gång i tiden kunde jag göra brett sicksack, smal sicksack, stora rutor och små rutor i 2 rader över varandra...
Men jag kommer inte ihåg hur man gör längre...:(

P.s. Jag håller på att byta ut min utrustning så jag bara har ROSA, RÖTT och BLÅTT...Och jag har bl.a. ett LILA Snobben&Skrutten schabrak, helt nytt...d.s.

det är svårt att förklara..
ska se om jag kan rita upp det i paint

näe, det går verkligen inte att rita upp i paint. det är skitsvårt att rita en bra förklaring
jag kollade i alla fall på andras pannband på internet och försökte göra likadant, resultatet:
http://www.angelfire.com/space/cherry_delight/pannband.html

det där är alltså mitt ponnypannband, har även en nosgrimma med samma mönster
men jag har inte (och har aldrig haft) nån ponny.. :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
891
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka