utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

palle skrev:
Ängdalens tror jag att dom hette...
Märket är Davis...
Sista paret och kostade då endast 50:- :) :) :)

Fan, nu börjar jag grina snart... :crazy: Varför måste jag alltid vara på fel plats vid fel tillfälle!? Men tack i alla fall, nu ska jag kolla upp märket! ;)

De lila då? O.o Oh, de hade varit underbart med ett par lila.. ^^

haha nästan så tom jag skulle kunna tänka mig å köpa dom :D

(gjorde misstaget å lägga pengar på ljuslila lindor och tycker hästen ser mest fjollig ut när han har dom så det har ju inte blitt mkt användning för dom :p )

Oh ^^ Villhavillhavillha... Har inte pengar >.<

Haha, på så vis ;)

jag köpte ett par lila (mörkare än dom där ljuslila) bellboots (märket davies) till min häst men sen bytte jag skor och då slapp jag problemet så jag har inte ens provat dom på hästen. tror ni nån är intresserada av att köpa dom på tradera? eller här kanske?

Tufft med utrustning i lite andra färger, det visar bara att man inte är som "alla andra" + att man kan då få tag i sin egen personliga färg. Själv så får vi in utrustning i alla olika färger så som rosa - mint - puder blå - corall +++. Har själv tänkt att ta in betten som ni kan se ovan i ett annat inlägg ( i dem olika färgerna) till min butik. Men ska jag vara helt ärlig så är min egen "favvo" färg BLÅ! (Mörk himmelsblå).

har du webshop eller vanilg butik?=)

Har webshop, ligger i Norge så ni svenskar får allt 25% billigare. Med andra ord ni ska inte betala den norska momsen som är på 25%. Alla priserna på sidan är inkl momsen, så för att komma fram till det rätta priset måste ni ta minus 25% av summan. Uff kanske låter komplicerat? Jaja, frågor - ta kontakt.

Vad är adressen dit? ^^

Färgglatt ^^
compreinsf.gif

Oh my vad det finns roliga saker :rofl: ! Förstår inte ens vars ni hittar allt. Jag tror att det mest "ovanliga" jag har är vinröda shortchaps (matchar schabraket och de .. ;) ) . Nu blev jag ju riktigt sugen på att handla saker, fast vettetusan om ponnyn någonsin skulle förlåta mig om jag satte på honom något rosa :devil:

Domino!!!!!

snälla jag hittar inte de röda lindorna med panda björnar på !! (de sm ligger bredvid de grön rutiga) på sidan du skickade!
på dena sidan

pleeease jag måste ha dom!!

Kan inte ge adressen till min affär över forumet, tyärr. Det blir smyg reklam.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka