utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

ciliegia skrev:
tror du att älgarna blir kära i en brun wannabeponny med massa lila saker också? :eek:

ah! nu kom jag på det! det är DÄRFÖR folk brukar använda svart, brunt, beige och mörkblått - för att älgarna inte tycker att det är nåt speciellt och därför inte bryr sig :idea: ;)

[Posted by 82.183.192.118. This is added while posting a message via http://webwarper.net to avoid misuse of WebWarper. Example of using WebWarper: http://webwarper.net/ww/~av/lycos.com ]

Det hoppas jag verkligen inte! :eek: Men och andra sidan så är ju lila en nedrans trevlig färg ;)

Ja, så klart, men det ligger en hel vetenskap bakom det där, älgar är mycket speciella när det kommer till mode :D

Tur då att smaken är som baken delad...
ÄLSKAR MINA FÄRGADE TRÄNS.. :d
Och har just det ljusblå du inte gillar JÄTTESNYGGT på Pållen.
Tänker nog passa på nu när de har extrapris och bjuder på frakten till att även beställa ett i RÖTT eller LILA.
Och precis som Palle skriver kika på http://hem.bredband.net/denemt/ TRÄNSET ÄR LJUSBLÅTT INTE TURKOS..

Då jag ser något någon annanstans på nätet tar jag och sparar den för att kunna visa i denna min favorittråd....

Så är fallet med den lila grimman.... och den ljusblå-rosa grimman från Aerborn..

Dom rosa lindorna är dock mina egna och bilden använde jag för att försöka sälja dom... fast det måste nog ha varit något fel på bilderna då inga har nappat...

Sista bilden vet jag inte då jag inte kan se den...

Men säg att runt hälften av allt jag visar är mina egna i fotoalbumet ROSA....
I övriga album är minst 99% eget material....

Tänkte ta och fota resten av mina ROSA prylar och resten av mina färgade läderträns under hösten...
Jag har ytterligare 3 st gråa och 1 vitt....än så länge....

Bugar och tackar :bow: :bow: :bow:

Än så länge är det "bara" hälften med eget material i albumet ROSA.....
Men jag ska ta bilder på resten av mina färgade grejor under hösten så då ökar andelen eget material....

Men övriga album är till 99% av eget material...
Har älskat att fota sen jag var runt 5-6 år, då jag fick min första kamera...
Så det har blivit åtskilliga tusen rullar tagna under ca 40 år....

palle, du som är våran färgexpert... hur pass väl passar en apelkastad skimmel i träns med grått läder? Har du någon dylik bild?

(Matchas givetvis med rosa benlindor, vad annars?)

(detta är ett knapplån!)

Rosa och glittriga!! :love:

7f_1_b.JPG

Varför rider jag en fuxvalack? :(

Oh, vad fin! ^^

asfaltsflickan: en fuxvalack kan väl ha rosaglitter också ;);)

Mja, han är väldigt röd, så jag tror det skulle skära sig lite väl mycket. :crazy:
*just nu dödligt avundsjuk på alla som har svarta hästar, trots att fux egentligen är min favoritfärg*

Lindorna är från Nordic Horse :)

Vet inte vad som hänt, men har du försökt att ringa dom?

asfaltsflickan skrev:
Mja, han är väldigt röd, så jag tror det skulle skära sig lite väl mycket. :crazy:
*just nu dödligt avundsjuk på alla som har svarta hästar, trots att fux egentligen är min favoritfärg*

Ack ja, men ändå, det var en väldigt fin fuxfärg den hästen hade ^^

Nej men det ska jag göra. Tack!

:eek: Chockerad! :eek:
DET vill jag verkligen se bild på när det sitter på hästen...!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
29
· Visningar
1 117
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025