utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Jag köpte mina gula på Börjes i tingsryd, åkte till butiken eftersom de inte finns i katalogen, jag gav 190 kronor för alla 4, rätt bra pris.

nej inte gulligt :eek: snarare förskräckligt!

ÅÅ!! vill ha hjärtformad hink! Finns i sverige??

nää...de fanns i storbritannien...smarta jag har inte addat deras hemsida på mina favoritlänkar :crazy:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :D

vad tusan är detta???

340200900CTjzjM_ph.jpg

(nu vet inte jag... min dator knas.. ser man bilden? i annat fall så är det "hjälm?" mojängen jag syftar på... :D )

kanske kyler ner så att hästen inte får värmeslag (eller vad det nu heter), finns ju många som dränker paddar i vatten och sätter fast i hästens grimma på tävlingar, så rent logiskt borde det finnas en produkt som är menad för det ändamålet

Tack så mycket.. :bow:

Grundoperationen gick över förväntan och om inte men fanns så skulle jag kunna börja rida redan till månadsskiftet :banana:

Men, nu måste jag vänta några månader då läkaren upptäckte att jag hade ett tarmbråck... :crazy:

Fast den "snälla" läkaren opererade det också när han ändå var i farten... :smirk:

Så nu går jag omkring med en "flod av flytande eld" i buken på vänster sida varje gång jag rör mej eller andas... :o

Men kan jag bara hålla mej från att lyfta saker eller andra konstigheter under sommaren, så ska jag visst vara som "NY" igen :love:

Så vänta bara tills hösten, för då....here I come again :banana:

Ush stackars dig - du har verkligen otur. MEN det var bra att läkaren kunde ordna på det och att du snart kan börja att rida igen. PS: Nu kommer äntligen bootsen och betten in på lager :) ..Längtar, har lagt undan blå bett till min egen prins och blå boots ;) , kunde inte låta bli.

palle skrev:
Det jag saknar är:

Boots.
Och massor med andra ROSA prylar till mej och mina hästar.....

gå in på twoframes.com där finns det rosa boots, har funnits iaf... :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
19
· Visningar
768
Senast: zarmino
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka