utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Såg att jag fått svar ;)

Några andra jättebra boots är , hur otroligt det än låter, H***s bruna :bump: :bump:
Sitter där dom ska och drar inte åt sej vatten, torkar fort efter en tur i tvättmaskinen :banana: :love:

Ett STORT minus för den fula färgen :devil:

genomskinliga stövlar

0007095.JPG

snodde dessa från en annan tråd, de platsar ju här!

jag köpte det på hästnolia som var i umeå i helgen... men det finns också på denna sida

Så tuffa stövlar - men jag skulle inte velat använda dem själv. PALLE: Vad heter den modellen på H**ks?

Aha :idea: - ska kolla upp det. VET ni vilken sadel jag saknar?? Jag saknar Wintec sadelen som fanns för ca 15 år sedan, den i röd-blå-svart eller rosa färg :D Om någon av er har en hemma som bara hänger och slänger - ta kontakt jag är intresserad i att köpa den :bump: vill ha - vill ha - vill ha. Den var hur skön som hälst att sitta i.

en i stallet har en dom inte använder men jag tror en bara är rödsvart? eller är om blå också?

ciliegia skrev:
nu vill jag se bilder på utrustning i lite mer ovanliga färger, inte svart, brunt, vitt och sånt där

hittade själv de här benskydden, dom är helsköna ju :D :bow:

haha shit så fula ;)

OJ oj måste säga att det här är en av de roligaste trådarna här på Buke... tänk så mycke utrustning det finns i ROSA!!!

hittade den här lilla sötisen vet inte om den varit med än men men söt e den ;)
horsey.jpg
eller vad säger ni.....

"stanna nu här lilla hästen" hahaha, kan den verkligen gå med dom på sig? ;)

cämela skrev:
en i stallet har en dom inte använder men jag tror en bara är rödsvart? eller är om blå också?

ÅÅÅÅÅÅÅ - dressyr - hopp eller allround modell? Bomvidd? Snälla du, kan du fråga dem om dom vill sälja sin sadel? Please

Jag har haft sådana sadlar i svart-svart, marin-svart och grå-svart :love:

Men en ROSA-svart ska väl JAG ha...eller :confused:

ABSOLUT!!! Rosa och Svart till dig Palle så skaffar jag mig en i Blå och Svart... Kanske vi alla skulle skickat en email till Wintec och frågat om dom kan tillvärka sadlarna igen??? :)

Bild? Pris? :) PM:a om du inte vill lägga ut info på Buke.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
909
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka