utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Hör av dej om du behöver ljusblåa senskydd i storlek full..

Norton tror jag märket heter..har aldrig använt dom...

*knapplån* någon som vet om man betalat tull eller nån anna avgift om man köpter något i norge? har hitat en sele jag vill köpa för 4500 och är inte sååå sugen att betala massa extra utöver frakt. nån som kan hjälpa mej?

cämela skrev:
*knapplån* någon som vet om man betalat tull eller nån anna avgift om man köpter något i norge? har hitat en sele jag vill köpa för 4500 och är inte sååå sugen att betala massa extra utöver frakt. nån som kan hjälpa mej?
Hej,

Nej från Norge tror jag inte det är tull. För säkerhets skull fråga där du beställer.

~Ingrid

jo om tar tull inte eu land men nån som vet hur mycket ärdet pricent eller+

cämela skrev:
jo om tar tull inte eu land men nån som vet hur mycket ärdet pricent eller+
Jag har beställt hästgrejor från Norge men inte kunde jag se att dom tagit betalt för någon tull??

men bässtelde du från oxstore då? för läste nånstans att hon åker till sverige och postar et för att köparen sak slippa tull. och för yr porto avgift men inte alla kan ju göraså..

Sverige har ett handelsavtal med Norge så det är INGEN tull mellan våra länder och givetvis inte heller inom EU.:)

ÄR ET SANT? kan man läsa det nånstans? för jag vill inte vara tvungen att lösa ut det för typ 1500 :/

skicka ett pm till natali här på forumet, hon kan svara på dina frågor :)

dom e väl inte lika breda som vanliga lindor så dom passar mindre hästar... öhh ponnys söta e dom iaf

Antagligen ingen skillnad alls. Ponnylindor brukar ju vara 2 meter har jag för mig...

Varför fanns grimskaften inte i ljuslila och svart i stället? :D

d-ponnier brukar ha ca 135, c-ponnier 125, b-ponnier 115 och a-ponnier 105
fast det beror ju helt på kroppsbyggnad och sånt också
min häst (154 i mkh) har 135 på sina täcken, men så är han smalt och kvadratiskt byggd också

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
594
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka