Utrustning

Jempan

Trådstartare
Hittade inget på TR som jag tycker stämmer in på min fråga så om nån här kan svara blir jag glad :)

Får jag gå ut på en CR med stegtyglar och väldigt löst uppcheck? (Kommer endast ta emot om hon dyker ner med huvudet långt ner)
 
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga men jag tänkte tipsa dig om att ställa frågan i något av de distansforum som finns på FB. Tyvärr verkar det inte vara så mycket distansfolk som är aktiva här på buke, eller i alla fall inte just här så jag tror du har större chans att få svar på din fråga på FB :):up:
 
"EnduranceRiding", "Vi som är intresserad av distansritt" och "Distansritt i Sverige". Sen har väl nästan alla distansklubbar sin egna facebooksida också :)
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 927
Senast: Sel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 792
Senast: TinyWiny
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 623
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp