Utrustning

Q

Queen

Jag undrar vilken utrustning hästen och ryttaren får/måste ha i de olika klasserna.
Skulle bli jätte - glad om någon kunde skriva det eller berätta någon sida där det står.
 
TR= Tävlings Reglemente
Det finns för alla slags tävlingsgrenar. I dom står allt du behöver veta om tävling. :bump:
 
TR I Gemensamma bestämmelser
TR II Dressyr
TR III Hoppning
TR IV Fälttävlan
TR V Körning
TR VI Distans
TR VII Voltige
TR VIII Ponnygalopp
TR IX Gymkhana
TR X Anvisningar för arrangörer & banbyggare
TR XI Anvisningar för stilhoppning

Tror jag fick med alla :) de reglerna som gäller för dressyr är TR I och TR II
för att tävla behöver du oxå grönt kort och ev licens men det kanske du redan vet?
 
På stallbacken.com finns tävlingsreglerna (de viktigaste sammanfattade, där borde du hitta det du söker.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Inte bara världscupryttarna får ta plats i Scandinavium under Gothenburg Horse Show – även ett gäng unga ryttare kommer vara med i de...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 395
Senast: Lingon
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
443
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp