utseende hästtransport

springsten

Trådstartare
hur ser era hästtransporter ut? Då tänker jag främst på om ni har satt på egna dekaler, bilder dvs. "om gjorda i från orginal". Visa gärna med bild om ni har! :bump:

Sv: utseende hästtransport

Tjaa.. Den är beige och gammal.. :D
Den skulle varit grå men det var inte grå utan beige.
Målat den vit inuti också, den var brun förut.
Köpte ett par små häst-siluetter och klistrade på taket (en på var sida) ganska fint.

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Finkan/slp002.jpg

När vi köpte den var den original, alltså vit och gamla och väldigt slitna Trane-dekaler.

När jag blir rik ska jag köpa en ny Henra Caliber! Som man slipper renovera själv ;)

Jag har en trane.
vi har monteret ett sadelskåp fram, satt dit 2st stora tak fönster.
satt dit andra dekaler och mitt och hästarnas namn på taket.

var det jobbigt att montera fönster? hur gick du till väga? bild kanske?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 370
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
449
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 337
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025