utställningar

Sv: utställningar

:bow: tack för tipsen! Jag har ingen koll på detta med hundar och utställningar då jag tidigare bara haft blandras. men nu har jag ju införskaffat mig en renrasig vovve och vill gärna pröva att ställa ut henne :)

På SKK:s hemsida finns alla officiella. I tidningen Hundsport finns samma utställningar som på SKK:s hemsida men även inofficiella som kan vara en bra början för både valp och handler =)

Brukshundklubbar brukar annordna inofficiella utställningar, titta runt på deras hemsidor.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 347
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: BornAgain
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 269
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka