Utställningshuvudlag!!! Hjälp....

Blue_Jewel

Trådstartare
Upptäckte att pållan växt ut det som skulle vara hennes utställnings-grimma för visning i augusti... Vilket inte är det roligaste för nu var det svårt att hitta nåt!! Sitter och letar på siter men..... :crazy:
Finns det nån som har ett tips på var jag kan hitta ett???
Jag söker en svart rundsydd grimma med pannband, käkrem och kedja under hakan. Den hon växte ut var en cob, så jag behöver en full.
Nån som har ett tips???
Tacksam för all hjälp!!! :bow:

Sv: Utställningshuvudlag!!! Hjälp....

Hansbo hade ett träns/grimma som passar din beskrivning, men den skulle tas ur sortiment. Jag ringde till hansbo och fick ett skickat tili equinet.com. Du kan ju ringa och höra om det finns något kvar. Märket heter typ German line, eller likn. Vad är det för ras du ska visa?, jag har många tips på träns om det gäller en ponny.

Vad är det för ras på hästen? så man kan tänka sig hur grimman ska se ut;)

jag sökte lite runt lite grumligt med hittade bara i fölstorlek:(

Det är ett PRE-sto, 2 år. (Se bilden)
Vill inte ha ett enkelt arabhuvudlag utan ett med pannband och käkrem, helst rundsytt.
Jag funderar på att ringa runt sadelmakare eller om det går att byta ut t.ex. pannbandet på det jag har. Det var främst det som var för litet men jag måste prova det igen när jag kommer hem och se om längden räcker till.
/Juvelen

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 774
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 543
Senast: Minett
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 896
Senast: ainasoja
·
Utrustning Hej! Har hittat ett träns jag vill köpa till min nya häst (är exakt ett sådant jag har letat och letat efter!). Jag är dock lite osäker...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: *tove*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka