Utvärderingsfrågor

P

_paniiik_

Hej!
(tror jag lagt tråden rätt)
Jag ska börja fila lite på en utvärdering av vårt inackorderingsstall så att vi kan kolla läget lite.
Meningen är att folk ska kunna vara anonyma.

Ge mig lite förslag på vad man ska fråga, och kanske lite om vad ni tycker?
Är det en bra ide, och ska de kunna vara anonyma?

Det är min mammas stall och jag ska sätta ihop ett förslag (hon har typ tre miljarder andra saker i huvudet). Kan kanske vara bra att veta, vad vet jag:)

Sv: Utvärderingsfrågor

Tycker det låter som en bra ide.

Men vad för typ av stall är det? Eller rättare sagt vad är det för olika tjänster mm som ingår. Tex utsläpp, foder, stör, täckesbyte mm?

Är det era nuvarande kunder som ska tillfrågas? Jag ser inget hinder i att de kan vara anonyma, är säkert lättare att få ärliga svar.
I så fall kan ni fråga:
*) Trivs du? Om ja, varför? om nej, varför inte?
*) Vill du ändra på något? I så fall, vad?
*) Trivs du med dina stallkamrater?
*) Anser du själv att du är en god stallkamrat?
*) Hur har du hittat oss? (kan vara bra att fråga ifall man vill veta genomslagskraft på annonser/hemsida etc)
Det var allt jag kom på nu, återkommer om jag kommer att tänka på fler saker.:idea:
Mvh Malin

Trivs du?
Om inte är det någon som drar ner stämningen?
Snackas det skit, och isåfall vem?
Tycker du tiderna vi har för fodringar/in/utsläpp är bra?
Hur är hagarna , träningsmöjligheterna o ridsällskapet?
Vad skulle du vilja ändra på?

Skulle rekommendera dig att INTE fråga vad för hyra de skulle vilja ha ;)

Tycker det låter som en bra ide.

Men vad för typ av stall är det? Eller rättare sagt vad är det för olika tjänster mm som ingår. Tex utsläpp, foder, stör, täckesbyte mm?

Haha.. missade jag något där eller;)

Mamma tar hand om alla in/utsläpp i veckorna. Under vintern har dock de flesta kommit in innnan vi hunnit hem.
Fodring tre ggr per dag. Strö ingår.
Täckesbyte om täcket blivit blött rakt igen eller om hästen tränats (=svettäcke).
På helgerna har man ett visst antal "stalltjänster" (= fodring + in/ut) det är sex st/ helg. De är fördelade beroende på hur många hästar man har. Just nu har vi 8 inackorderingar, inte så många alltså, och alla har kommit av dragkraften från en liten glad tjej i stallet:D

Stallet är fortfarande under uppbyggnad. Finns inte ridhus/upplyst paddock. Provisorisk sadelkammare.
Tänkte därfr inte ställa specifika frågor om detta eftersom alla vet hur det ligger till--
Sådär. blev ni klokare?:)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 357
Senast: Nota
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 879
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 184
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 491
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka