Utväxt efter rakning

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 716
D

dolphinsmile

Jag har ett problem med mitt varmblods päls. Har rakat honom hela vintern första gångerna har det växt ut fint men nu är han alldeles fläckig.. det är jätte fult.. Han är svart egentligen, nu är han typ dammbrun med svarta prickar och fläckar.. Vad göra? Kan han ha någon sorts vitaminbrist? Ska jag bara låta det växa ut?

Sv: Utväxt efter rakning

Det är nog den nya sommarpläsen som kommer fram under.

Min är oxå fläckig och ojämn i färgen.. fäller som bara den och han blir mörkare för varje dag.

Sv: Utväxt efter rakning

Kanske.. men det ser ju förjäkligt ut rent ut sagt.. kanske ska färga pälsen på honom :D :rofl:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 228
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 116
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka