V-format pannband!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 4 581
O

overtyre

Efter att ha kollat i Lord-owens tråd om läckra pannband så blev jag fullkomligt dödskär i ett av pannbanden med en söt blomma på och har insett att för att kunna överleva så måste jag ha det!

Men nu till problemet, det var ganska dyrt (600:- :angel: ) och när då någon kom med den briljanta idén att köpa de olika delarna själv och be en sadelmakare sätta dit en blomma så nappade jag genast på det. Men frågan är var man hittar ett svart V-format pannband, inget träns ska ingå, det ska vara någorlunda bra kvalitét, men billigt.

Så, alla shopaholics- hjälp mig hitta en hemsida med internethandel som säljer V- formade pannband till ett vettigt pris! :bow:

Sv: V-format pannband!

Hur fick du reda på vad de kostade? :)
Kostade alla Döberts pannband så mkt eller bara det?

Förresten så har ju Döbert ett enkelt svart, V-format pannband också. :angel:
Men det lär ju inte vara skitbilligt det heller.

313.jpg

Annars vet jag inte. :crazy:
En duktig sadelmakare kan nog sy ett åt dig efter mall annars?

Hahaha. Geniet här! :angel: .

Men be en sadelmakare sy pannbandet till dig så kan du känna dig stolt för att ha ett unikt! ;) .

Men Sorbe, har du bytt avatar! :eek:
Jag kände knappt igen dig! :o :cool: :D

Hahaha. Typ 5 dagar sen jag gjorde det och du är ANDRA personen som påpekar det! :rofl: . Vaddå? Ska jag byta tillbaka eller? :p .

Min syster mailade till Hästbiten och frågade, och jag har för mig att de sa att det pannbandet kostar runt 600 kronor, men jag är inte säker :o , kan höra med min syster när hon kommer hem! :idea:

Jag tror nog inte att det är så billigt det heller... :cry:

Men var hittar man en sadelmakare i Lund-trakten? :confused: :crazy:

Sorbe skrev:
Hahaha. Typ 5 dagar sen jag gjorde det och du är ANDRA personen som påpekar det! :rofl: . Vaddå? Ska jag byta tillbaka eller? :p .

*harkel*
Nä men jag tänkte "Vem är det där nudå? En till hoppehäst-nisse?" innan jag såg namnet. :p

Fast jag gillade ju att det stod JW på din förra bild. :angel:

Ja, fråga henne! :)
Jag vill haaaa (fast inte det med blommor :p)..

overtyre skrev:
Men var hittar man en sadelmakare i Lund-trakten? :confused: :crazy:

Har du inte släkt/vänner någon annanstans?
Eller så ringer du någon sadelmakare och skickar typ bilden på Döberts pannband via mail eller så och så skickar h*n dig pannbandet med brev sedan (är ju bara ett pannband..)? :idea:

Jo- så kan jag göra om jag inte hittar någon. :)

Jag har en "vän" här i mina trakter som säkert skulle kunna fixa det till dej, han har fixat en sele till mej o har erbjudit sej att göra ett träns till mej o det är inte det lättaste att göra om du ser på bilden vad jag menar för träns. Hör av dej om du tycker det verkar intressant.
nice.jpg
[/IMG]

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka