JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(ATG)
Travhästen Frotte dog mitt under ett V65-lopp. Inför Solvalla-publiken rasade hästen plötsligt ihop och reste sig aldrig mer.
- Hon måste ha kvävt sig och var förmodligen död redan innan hon slog i backen, sa ägaren och tränaren Lars Jonsson.
http://www.atg.se/NyhetsServlet?view=visanyhet&valtid=365784
Moderator
Hästnyheter
(ATG)
Solvalla bjöd på en kladdig bana och kuskarna var allt annat än rena och hade till och med svårt att se om de vann loppen.
- Jag...
Hästnyheter
(ATG)
Jag de Bellouet slog nytt världsrekord med 1.11,1 när han vann Kymi Grand Prix.
Max Flukt fick ett tungt lopp och slutade sexa i...
Hästnyheter
(ATG)
Sjukdomsdrabbad och ifrågasatt. Varken spelarna eller tränaren Roger Walmann trodde på Giant Diablo inför Silverhästen - de hade...
Hästnyheter
(ATG)
En kusk utan seger i år. En häst som ingen egentligen ville ha. Många inlämnade system hamnade i papperskorgen när Tecos Wareco...
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Ena av våra hundar ville inte uppfödaren släppa förrän vid tidigast 10 v. Den linjen är lite långsammare i mognad. Så här i efterhand...
tuaphua
Igår kl 23:30
Svar: 19
Visningar: 795
Hund
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...
Scata
Igår kl 22:52
Svar: 99
Visningar: 2 333
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Katterna är mycket nöjda med soffan, fåtöljen och fotpallen. Juno ligger gärna bredvid mig i soffan, vilket gör mig glad - i förra...
Caoimhe
Igår kl 22:20
Svar: 1 133
Visningar: 59 302
Katt