V70 mysterie

Luff

Trådstartare
Min v70 är inte låst men larmad har jag upptäckt. Jag trycker alltså på låsknappen på dosan. Bilen knäpper till, fäller in speglarna osv. Sen har jag lyckats glömma att jag låst, sliter upp dörren, larmet går. Vad har hänt? Har försökt kolla i boken och googlat men blir inget klokare.
 
Min v70 är inte låst men larmad har jag upptäckt. Jag trycker alltså på låsknappen på dosan. Bilen knäpper till, fäller in speglarna osv. Sen har jag lyckats glömma att jag låst, sliter upp dörren, larmet går. Vad har hänt? Har försökt kolla i boken och googlat men blir inget klokare.
Gäller det alla dörrar?
Vi har haft problem med nån enstaka dörr (ofta bakdörrarna) när det har varit kallt och de har då inte låst sig.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Har vi nån här som har koll på vad som är rimligt att begära i skadestånd efter ett sexuellt ofredande? Jag får inget målsägandebiträde...
Svar
13
· Visningar
1 729
Senast: gul_zebra
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 075
Senast: mackan
·
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 694
Senast: Singoalla
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 974
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp