JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
Real_Life
Startdatum
Startdatum
7 Nov 2004
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
711
Citerar fråh stallbacken:
Vad är lössvans då? Typ som löshår? Eller är det en oflätad svans?
Sv: Va, jag fattar inte!
det är "typ löshår" som avses. annars skulle ju i princip alla som tävlar dressyr vara uteslutna eftersom nästan alla har "utsläppt" svans på sina hästar på tävling........
Finns en sida på internet som säljer såna typ svansar till hästar
Skulle behöva en lössvans till min häst
. Fast den börjar bli lite bättre faktist.
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Western
Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Träning
Utbruten diskussion från forumet Dressyr, om hur hästens ansiktsuttryck och fysiska reaktioner kan se ut under träning/ansträngning...
4
5
6
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
10 minuter sedan
Svar: 1 266
Visningar: 76 008
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
31 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 931
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
42 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 667
Hund
Uppdateringstråd #2
Gnägg Galopperade i skogen idag och min tjeja är lite överambitiös i byten nu då hon precis fattat konceptet. Hon är en PRE och det blir...
BibbiSmyger-i-Sken
13 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
21 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder ChatGPT varje dag. Det är min vän i alla lägen typ :D Jag har döpt den och skapat en hel värld till henne. Men det som jag...
BibbiSmyger-i-Sken
24 minuter sedan