Va på Hööks igår

P

piggis_83

för andra gången i mitt liv. Har varit uppe i min mosters sommarstuga utanför Västerås, så på hemvägen körde vi inom Hööks där.

Köpte vinterjackan med pälskrage. Minsta storleken va väl kanske ngt stor, men va f-n man får väl ha en tröja under oxå :) Såg faktiskt rätt snygg ut, vi får väl se om den e bra.... O så köpte jag en mössa (svart/vit/grå), kommer bli stallmössa.
Till hästen blev det ett kimblewick-bett, burk & pensel till hovolja, den olivgrön/beiga grimman o olivgrönt grimskaft. Kan säga att grimma ser MKT snyggare ut i katalogen än i verkligheten, färgerna stämde väl inte riktigt, men jag tog den ändå. Fanns inte i cob så jag chansade på en full, de såg inte så stora ut i stl men vi får se om den passar. Den va iaf billig.

Skulle velat haft den nya boken om mental träning oxå men den va tydligen slut o en dörrmatta, men motiven på dom va så "suddiga" så man såg ju knappt att det va hästar på! :smirk:
 
Sv: Va på Hööks igår

Nån som har grejerna som kan tala om om de e bra el dåligt??
 
Sv: Va på Hööks igår

Jag handlar ganska mkt ifrån Hööks och är nöjd med det mesta. Men det kan hända att vissa grejer e snyggare i katalogen JA.
 

Liknande trådar

P
Utrustning Ja jag får väl delge er att jag köpt en häst till nu :banana: Så nu e jag ju i värsta shoppartagen här ;) Det jag behöver tips på...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Notorius
·
P
Utrustning Vad tyckte ni, ni som kollat in den? Tyckte det va ovanligt mkt nytt, både kläder o hästprylar. Västen s 5, snygg Fleecejackan s 7...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp