vaccination

Sv: vaccination

Tycker inte att det låter som det eftersom det bara heter "Flu", stelkrampsvaccin brukar heta något med "tetanus" eller ett "T" iaf..

Sv: vaccination

i vaccinartons intyget så har grundvaccinationen gjorts först med equilis pro vet, om två första gångerna. sedna gjort med ProteqFlu. var grundvaccinerad när vi köpte henne. har bara vaccinerat två gånger. vetrinären sa att det var dags för det nästa år. men det är om vi måste vaccinera henne först i juli för stelkram och sedan i november för häst influensa.//anna

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Stelkramp är en av de mest fruktade hästsjukdomarna, eftersom även en mindre sårskada kan leda till livshotande infektion. Tack vare...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag ska skicka hästarna med ett större transportföretag men funderar på om jag borde vaccinera dem mot abortvirus eller om det räcker...
Svar
5
· Visningar
392
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
433
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter en vaccination är det viktigt att ge hästen tid att återhämta sig för att säkerställa dess välbefinnande och optimala immunrespons.
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka