Vaccinationsintyg!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare asiesperfecto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 780
A

asiesperfecto

När jag var på tävling senast tappade jag bort vaccinationsintyget till mina ena. Har ingen aning om vart det finns nu någonstans, men jag funderar på om man måste vaccinera om då? Alltså, grundvaccination och så vidare?

Sv: Vaccinationsintyg!

Ja det måste du om du inte kan kontakta den veterinär som vaccinerat och be denne skriva ut ett nytt intyg.

Sv: Vaccinationsintyg!

Om du tappade bort det på tävlingen så kanske du kan ringa till tävlingsplatsen och höra om de hittat något vaccinationsintyg?

Om du inte får tag i veterinären som gjorde de gamla vaccinationerna är det bara att börja om.

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: attheedge
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 929
Senast: Monimaker
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 414
Senast: Bison
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka