Vacker sång

Sv: Vacker sång

Du store TID!! Hon är ju ett barn! Jag måste medge att jag aldrig hört talas om henne tidigare. Hennes röst ser liksom inte ut att höra till kroppen! Men - hon är fantastisk! Oj!

Jag lyssnade på Amira för första gången för en stund sedan, innan jag såg den här tråden och den tjejen är ju helt otrolig! Jag trodde hon mimade först, men det är nog banne mig på riktigt. Det är så man ramlar baklänges. Vilken makalös tjej!

Har sett en film när hon sjunger om barn, tror hennes morbror eller nåt skrivit låten. Helt otrolig röst!

Liknande trådar

Kropp & Själ Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt...
Svar
8
· Visningar
722
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns... 2
Svar
25
· Visningar
2 941
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Vi skaffade nyligen en supetmysig ocicatunge (han var 15 v när han kom, men hade fått hämtas från 13), och lite har jag spanat efter ev... 2
Svar
31
· Visningar
5 547
Senast: ako
·
Äldre För en vecka sen fick jag en liten vit plutt på insidan av ögonlocket i nederkant av höger öga. Misstänkte att detta var en vagel och...
Svar
1
· Visningar
6 590
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur