Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bellini, han lever dock inte längre har jag hört... Så finns det en irländsk häst som heter High Chaparal, så otroligt vacker...
 
LÄTT ATT DET ÄR BEST FRIEND!!! NÅN SOM AR SKÖTT HAN ELLER SÅ??? HAN E SÅ FIN SÅ FIN.
 
Nämen! ojoj... vem hittar jag här, då??? ägaren till polish panter??? hejhej! det är jag som äger Cherie i NRK=) hehe
 
Det är ju den bästa galoppören av dem alla, historiens legend. Red Rum, så klart.

Julia ;)
 
Red Rum ja.. ;)

Han var vacker! :)
Men om man ser till dom svenska hästarna.. :)
 
hmmm måste nog säga att jag är väldigt nöjd med utseendet på våra egna, No interest mörkbrun bläs och fyra vita strumpor, Novasmoke brun stor stjärn-övergår i bläs, Seduce me mörkbrun/svart med bläs. :smirk: Men måste jag säga nån utanför stallet så blir det nog Aramus, eller Nobel Prize
 
Tycker personligen om sprintertyperna; Sharp Matt, Sea Dane och Waquas.
Mr. Carrera och Royal Dancer är också väldigt vackra!!
Nån som håller med mig? :bump:
//Plingelan
 
Sophard klår nog de flesta. Fast hon är nog mer söt än riktigt vacker. Liten, brun och med stor bläs. Hon har väl inte löpt så där bra men väl värd att titta på bara för utseendets skull.
 
Sophard är läcker, det måste jag hålla med om! :)

Var sugen o bjuda på henne som åring..
 
Coolio har samma pappa som hästen jag har :) Var inte han till salu för ett tag sedan föresten? Har för mig att jag såg en annons på honom på Täby galopps hemsida....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 545
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: IngelaH
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 859
Senast: Wille
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 094
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp