Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

The_Last

Jaa... :)
Vilken är den vackraste galoppören ni på ngt sätt kommit i kontakt med??


//The Last
 
Den här frågan var lätt!!! :D

RED SIMBA SÅKLART!!!

men även min stackars lilla VICHY som jag aldrig mer får se... (kanske kan beställa ett målfoto på honom, jag ska beställa ett på Simba med)

Och så tycker jag att CHARMING SALLY är för jäkla vacker!! (den gången jag såg henne iafl) :cool:
 
Ja, Aramus är otroligt vacker!
Själv tror jag inte jag kan välja ngn men exempelvis Hannibal Hayes och charmige Rob Roy... :)
 
Charming Sally såklart!! Fast hon är inte världens vackraste i hemmamiljö, ser ut som en liten raggsocka, men söt är hon! Men uppsnofsad är hon jättefin!
 
Jag är väldigt förtjust i Holma Pushy Lady. *dreggla*
Fast jag har bara sett henne på Jägers.

Annars är det väl Invisible Armour, han är verkligen supersnygg!

(Fast jag tycker ju förstås bäst om "Muminbäbis" och "Flygis". Underbara pållar. Men jag tror inte att någon av dem lever längre. :(
 
Du såg aldrig "Kalle" va?? (vackrare häst får man leta efter!) *s*
 
är det du som ärger Sharming Sally?
Hon är otroligt vacker (uppsnoffsad :D )

mvh
 
Nä, det är Svista Säteri... Jag är bara 15... Jobbade för dom ett tag, tills.. ja det inte var så trevligt att jobba kvar längre *harkel*
 
*asg*

Måste säga att jag också tycker Sally såg rätt hyfsad ut när jag såg henne i ledvolten för ett tag sedan.. :)
 
Cooper's, min snuttehäst är ju vackrast såklart.. ;)
Bon Appetit är jättefin åxå... Wings of a Dove... *mmm*
Joint Regent står åxå i stallet, superfin är han! :):
 
Rockinghamn Rover
Andra är Teletubbie, Make it Move och More or Less.. Fast dom är bara åringar..
 
Har inte Rockingham Rover dött?
(Minns att jag hört/sett det någonstans)
 
Jo hans knä pajade på invigningen av göterborgs.. D hade vatt dåligt en gg innan så dom tog bort han.. *snyft* Han var väl inte världens trevligaste men fin va han..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 369
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: IngelaH
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 734
Senast: Wille
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 006
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp