Vackraste ormen

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Zita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 475
Z

Zita

Alla ni som inte gillar ormar, läs inte mer.

Såg ett program om ormar häromdan, olika sorter från olika världsdelar. Både dödsgiftiga och ofarliga. Kom fram till att den vackraste ormen är kungskobran. Otrolig fulländad vacker orm.

Sv: Vackraste ormen

Personligen tycker jag att Grön trädpyton är otroligt vackra ormar! Gillar inte minst deras huvudform. :love:

finns en otroligt vacker vit snok.. kommer inte på vad den heter men undrar om det inte är något med "texas"..

Alla ni som inte gillar ormar, läs inte mer.

Såg ett program om ormar häromdan, olika sorter från olika världsdelar. Både dödsgiftiga och ofarliga. Kom fram till att den vackraste ormen är kungskobran. Otrolig fulländad vacker orm.

Jag gillar ormar (Inte i naturen!:eek: De ska va i bur eller på film:D) Men kungskobra!? FY SJUTTON!! Jag har haft tillräckligt med rysande minnen av dom!:cry: (Bara en gång men det räckte:angel:)

kom på det själv :idea:

texas rått-snok tror jag dom heter helt enkelt :)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
456
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 168
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 835
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 714
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka