Bukefalos 28 år!

vad är bäst?

Thunder_rose

Trådstartare
Jag har en dvärgpudel på 9 år, jätte go kille som är väldigt lätthanterlig osv..

Nu är det så att jag ska till USA i september i ett år och kan därför inte ha kvar honom ( har endast haft honom i ca 2 månader då han var min farfars hund).

Vill helst inte avliva honom då han är en sån levnadsglad liten hund som vill hitta på massa saker.

Vad är bäst..? Sälja ( för hur mkt då?, skänka bort honom eller låna ut honom??

Hur skulle ni ha gjort?
 
Sv: vad är bäst?

En så pass gammal hund skulle jag "skänka" bort för en femma tassen till rätt person.

Börja sök redan nu, lägg ut annonser och svara på "hund sökes"-annonser, det kan ta tid att hitta rätt hem.
 
Sv: vad är bäst?

Jag håller med användaren ovan, sätt ut annons. Det finns jättebra hem med jättebra personer som vill ha äldre hundar. Lycka till.

Får man fråga vart i USA du ska till? :D
 
Sv: vad är bäst?

Kan tänka mig att det finns massor av gamlingar som skulle avguda dig om du lät dem ta över din vovve. Även andra förstås, en 9årig dv. pudel är ju ingen ålder för en sådan. De kan ju bli 15-20år om man har tur.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 166
Senast: hundtant
·
Hundträning Hej alla hundmänniskor! Jag skulle behöva råd! Har precis blivit jourhem åt en 4 årig kille från Rumänien då de som adopterade honom...
2
Svar
33
· Visningar
3 577
Senast: Myrten
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 581
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp